Wednesday, 2 January 2013

azam baru,hidup baru

Assalamulaikum,

Sekarang ni kita da melangkah ke tahun yang baru 2013,syukur sangat sebab diberikan kesempatan untuk bernafas di dunia ni selama 17 tahun,sekarang ni fiqa da melangkah ke dunia baru iaitu habis sekolah.sedar xsedar da habis SPM dan sekarang menanam anggur dirumah sementara menunggu keputusan,Doakan fiqa n kawan2 dapat the best result.Amin!

Sekarang ni tahun baru,mesti masing2 sibuk nak tanam azam baru n fiqa harap azam korang akan terlaksana insyaalah.Camtu jugak dengan fiqa,fiqa harap fiqa dapat tinggalkan tabiat buruk,perangai yang buruk dulu n jadi seseorang lebih baik.Semua orang xsempurnakan.So jangan kita kutuk2 orang nak berubah kepada yang lebih baik walau cmane pun buruk perangai orang tu dulu.Tak semestinya yang jahat tu akan selamanya jahat,n baik tu akan selamanya baik dan xpenah buat salah.Jangan judge seseorang dari luaran je^^

ok,sampai sini je menaip nanti banyak sangat takut bsan pulak baca..




Reactions: