C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
azam baru,hidup baru
Wednesday, 2 January 2013 • 01:50 • 0 comments
Assalamulaikum,

Sekarang ni kita da melangkah ke tahun yang baru 2013,syukur sangat sebab diberikan kesempatan untuk bernafas di dunia ni selama 17 tahun,sekarang ni fiqa da melangkah ke dunia baru iaitu habis sekolah.sedar xsedar da habis SPM dan sekarang menanam anggur dirumah sementara menunggu keputusan,Doakan fiqa n kawan2 dapat the best result.Amin!

Sekarang ni tahun baru,mesti masing2 sibuk nak tanam azam baru n fiqa harap azam korang akan terlaksana insyaalah.Camtu jugak dengan fiqa,fiqa harap fiqa dapat tinggalkan tabiat buruk,perangai yang buruk dulu n jadi seseorang lebih baik.Semua orang xsempurnakan.So jangan kita kutuk2 orang nak berubah kepada yang lebih baik walau cmane pun buruk perangai orang tu dulu.Tak semestinya yang jahat tu akan selamanya jahat,n baik tu akan selamanya baik dan xpenah buat salah.Jangan judge seseorang dari luaran je^^

ok,sampai sini je menaip nanti banyak sangat takut bsan pulak baca..






PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..hyep my name is nur afiqah princess of saharel and rohimah.18 year old.study at polisas insyaallah 2015 i got my diploma of civil engineering.peace yawn

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • HAPPY BEFDAY??13/12/2012
  • school in memories
  • shubidu bidu
  • tutup muka~malu~
  • will you forgive me???
  • Role model
  • Debaran
  • sad
  • Buat lagi!
  • [MTV] Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza - Muara Hati (O...